Nog 6 weekjes.

2 mei 2015

Al lang geen verhaal meer geplaatst. Komende maandag ben ik hier al 5 weken, en vandaag heb ik nog 6 weken te gaan.Op de helft al. Al veel leuke dingen gedaan, gezien en al veel mensen ontmoet. Al 4 weken stage gehad. Een heel leuk kinderdagverblijf en hele lieve kinderen en leidsters. Het is ongeveer een uur reizen. Ik loop vanuit het hostel 15 minuten naar het station, dan zit ik 16 minuten in de trein en loop vanuit het station nog ongeveer 30 minuten naar mijn stage plek. Heel goed te doen en een goede lichaamsbeweging.
Ook zijn er natuurlijk momenten dat je mensen mist. Je moeder, je broer, nichtjes, neefjes, ooms, tantes, oma, opa, vriendinnen, vrienden, klasgenootjes, en ga zo maar even door. Gelukkig is het mogelijk dat je ze elk moment van de dag kan zien en spreken. Via skype, facetime, whatsapp en alle andere mogelijkheden van communicatie. Ik ben zeer tevreden over de technologie van dit jaar. Dit maakt het onmogelijke, toch mogelijk.
De laatste 6 weken nog gaan knallen, goed mijn best doen en er het beste van maken! Tot snel ! X